vineri, 15 februarie 2013

La padure-joc cu text si cant


1.Cand am fost noi la padure,
Tra la la la la
Am cules la fragi si mure,
Tra la la la la

Refren:
Uite asa, uite asa
Tra la la la la
Uite asa, uite asaTra la la la la

2.Si-am vazut un iepuras,
Tra la la la la
Sarea sprinten dragalas,
Tra la la la la
Refren...
3.Erau multe pasarele,
Tra la la la la
Ne-ntreceam in zbor cu ele,
Tra la la la la
Refren...
4.Tot felul de fluturei,
Tra la la la la
Ne luam toti dupa ei,
Tra la la la la
Refren....
5.Si-am vazut o broasca mica,
Tra la la la la
Tot asa sarea de frica,
Tra la la la la
Refren....

4 comentarii:

  1. cantecelul se poate gasi si in format audio pe youtube?îmi puteți trimite un link?mulțumesc anticipat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu este pe youtube dar il gasiti aici http://www.cutiutafermecata.ro/100007834-La-padure-cantece-in-limba-romana

      Ștergere
  2. Nu e nimic la acel link, se mai poate găsi undeva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. https://www.youtube.com/watch?v=1X012YOVOvU - poate va e de folos

      Ștergere