miercuri, 30 ianuarie 2013

Omul de zapada-activitate integrata

O sa prezint o activitate integrata pe care am desfasurat-o astazi.Tema zilei a fost ,,Omul de zapada".
Am inceput cu Domeniul Limba si comunicare,activitatea de educarea limbajului:,,Omul de zapada" de Rusalin Muresan-memorizare.
Omul de zapada
       de Rusalin Muresan
Tantos sta-n ograda
Parca-i o minune
Omul de zapada
Cu ochi de carbune.
Dintr-un morcov nasul,
Cusma o tigaie
Si-n jur la tot pasul
Mare harmalaie!
Omul de zapada
Parca se gandeste:
,,Cand o sa ma vada,
Soarele paleste!"
Soarele,molcomul,
Ii zambi oleaca,
Si pe data omul
Se facu ...baltoaca!

                                     
Apoi  am scris o fisa in caietele speciale,despre litera a si am povestit despre jocurile copiilor iarna.

Am continuat cu tranzitia:,,Bate vantul frunzele"-joc cu text si cant:
Apoi am trecu la Domeniul Om si societate,Activitate practica ,,Omul de zapada"-decupare si lipire.Am studiat materialele,am repetat tema propusa,regulile de lucru,am incalzit muschii mainii si ne-am apucat de treaba.





Si iata rezultatul muncii lor.Toti sunt foarte incantati!








Voua va plac?Si am plecat acasa multumiti cantand cantecul ,,Saniuta"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu